Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Wednesday, December 22, 2010

Picit Semut

Ni kesahnya malam semalam...22/12/2010
ntah apa kejadah la pulak...bosan plak malam-alam ni..
fikir nak buat apa..nak makan apa...sorang je kat rumah..
nak keluar makan malas pulak dah malam..sorang-sorang.nak masak pulak nanti makan sorang-sorang...
apa ada ek..
ha..ada roti & jam + peanut butter...ok jugak lah...
jam +roti pun ok je...dah malam..jaga skit diet tu..ahhaahha
once in a blue moon tuh makan camtu..akkakakak
yang paling best 2 keping je roti tu di makan..fulamak gila gempak!selalu mesti 4 keping..tu paling minimum...ahhahahah aku kan suka makan..so bia la 10 keping pun kan..

tiba-tiba lepas bercakap ngan kawan...aku tanya penah tak picit semut?
ehee...
tu keja aku bila bosan dulu-dulu kalau memang dah tak leh blah dah
nampak plak semut berderet-deret kat dinding..memang jahanam...
mula-mula picit..

selepas itu...

spray je semua! ahhahhahha

** kadang-kadang terfikir jugak semut ni cakap apa?penah tengok tak bila semut dan semut lain bertembung macam drang kiss kiss...tapi cakap apa?

HI kot...
tak pun...
hello Abu...kakakaakakak

WTH!

layan kebosanan diri sendiri...
heheheh

ipod burst : rock and roll - couple

No comments: