Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Wednesday, December 29, 2010

Pengubat hati lara...

Satu suka duduk dalam selimut
Satu suka minum air dalam cawan

Perangai macam-macam...

Kalau main ibarat dia kata,

'mummy,we just pimp ur room,nice one,'(masyaallah pengsan!)

Ataupun...
'Opps mummy cawan dah pecah..sorry'(nyorok bawah kerusi)

Ataupun...
'mummy,can we play with ur mac?'(Duduk atas keyboard dengan muka selamba)

Ataupun
'Mummy, I think this shawl suits you today'(ala-ala gonggong shawl kehulu kehilir...

Adoi (dalam hati rasa nak picit-picit dua ekor ni)....

Yang minum air dalam cawan namanya apam...
Yang hitam namanya apit..
Apit nakal...
kisah apit,
jumpa atas taya kereta,
apam pulak dah kehilangan apom,adik dia yang mati kena virus infection...
Bawa apit balik untuk jadi adik baru apam...
Nampak nya...
Geng sangat...

Oh...kadang-kadang panggil apit tambi... Hehhehe
Apam kadang-kadang dipanggil adik...

Apam ada perangai pelik,mengopek kat kapet bulu kambing...tak faham tul...
Apam suka main air...
Apit...suka tunggu dia habis mengopek...
Apit tiru apa apam buat...(adik ikut abang)
Apam sure berlagak (Akukan abang)...

Bila mummy berkemas...dua-dua sibuk nak tolong...mcm boleh la boleh menyapu ke...lap meja ke..
paling kuat pun,gi kambus benda2 dalam potty..hahah
I love you both so much!

• Miss my umban badly!!!(Umban cinta hati yang dah 10 tahun bersama kami sekeluarga,tapi dia duk kampung.)
nanti balik senaling, kita makan kfc ok :)

Apam + Apit mereka ni anak-anak metropolitan...

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: