Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Thursday, December 23, 2010

Membebel tanpa tujuan

Ntah apa hal la...tak faham...padahal nampak ni...sampai pulak kat telinga, dengar ni..rasanya tak pekak...
Bila tanya tak nak jawab..teka teki? ok...agak-agak la kan

Sama ada salah pada kenyataan di atas atau memang benar semua yg difikirkan atau ntah apa-apa la aku mengarut ni...
Main-main? Sampai camni skali?
Tapi apasal nak kisah?
Ok tak kisah!!erghhhhhh!
Kemon!(Muka cam nak kena sepak)

Dah la bangun pukul 4pagi...gila!
Ntah apa kejadah!
Camner ni nak tidur balik ni...

Nak harap mimpi hidup jadi burung...
Takpun jadi mimpi pergi holiday kat maldives sambil baring tepi pantai fuyooooooo....
Takpun pergi shopping gadjets...hmmm menarik jugak.Takpun mimpi jadi painter terhebat boleh paint perasaan manusia...gila gempak kan...pastu tayang je semua painting perasaan tu,itu pun kalau yang lain faham...hahahaa
Takpun mimpi tidur dalam timbunan duit (mcm ada orang yang asyik-asyik citernya nak kaya raya la..nak duit banyak,nak berhenti keja la..nak keta besar la...nak itu ini...)Dan yang paling gila gempak status-status tu tayang kat FB...yang gila lagi hebat..nak tiru semua orang buat.fuh!apa orang nak semua dia nak,yang akhirnya hidup memaki diri sendiri dan orang lain...WTH???yang paling aku nak kata FUYooooooOooooooooo kata nak berenti keja dah bertahun...macam...orang buat blog...nak blog jugak...orang buat online shop..nak jugak...orang jadi designer...nak jadi designer jugak...masyaallah...gila ke?tapi tak kisah la kan...mungin tak jumpa apa yg betul-betul jiwa...yang ngam ngan hati dan perasaan...agaknyala...

Untuk orang-orang yang rasa dirinya ditiru,kerjanya cetak rompak,apa kau pakai dia nak pakai,apa kau buat dia nak buat...pendek kata kalau boleh dia nak jadi kau...

Jangan risau...be cool...
Nampaknya anda ada peminat setia...
Anggap je diri tu idola orang-orang ni...
Kalau nak cam bagus skit...
'Sebab kau best..tu pasal orang nak jadi kau'dia tak best...hahahah

Hidup memang cilaka kadang-kadang...
Semua best ke?
Tak mungkin!

Now 7.30am....aduh!
Wish I can go to sleep...skejap pun ok

Have a great day...

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

weed something out said...

comel gambaq profile anda! ;p

GEREK ITU ALIA... said...

ADUH!ni bikin menyorok dalam selimut...
malu :o ngee
btw,Tq ms weed...

nugget said...

7.30 pagi nak tido laie.. hehe!
i think u re good blogger!

GEREK ITU ALIA... said...

nugget : bukan good blogger...ni good berjaga!ehehhehe mata memang sengalpayah nak lolap!