Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Tuesday, January 12, 2010

Telur masak kicap


(visual tak berapa nak cun sebab guna phone)

Takde lauk yang lebih sedap dari lauk nih sejak kesakitan pada kerongkong nih!

Dua hari lepas pun lauk nih dan hari ni nak lauk ni jugak..
 dimakan bersama nasik yang baru masak..panas-panas Fulamakkkk!!!! sedapnya..... memang terbaeeek la! dengan bawang-bawang yang banyak..Owhhh sangat mengiurkan! sluuuurrrpppp

Disediakan oleh auntie terchenta saya untuk saya yang dia chenta jugak :)
TQ so much cicik!

lupakan yang lain......
ahhahahahah
terasa tak cam dah masuk lam mulut?ke meleleh air liur????

yumm yummm...
It's like this the only thing BEST in the world!!!

~perangai makan yang tidak menentu dan bukan-bukan~
ipod burst : just one boy-aizat-

2 comments:

Shida Radzak said...

lor..ingatkan dia yang masak..ceh.....
tp trliur beb

GEREK ITU ALIA... said...

ehhehehe...sbb aku demam...makcik aku masak kan arr aku takmo makan benda lain nak tu jugak...jadik tu je la lauk aku...sbb tu je boleh buat aku makan weih.. hehehe