Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Thursday, January 28, 2010

Petang yang lapar

Ahad 24/01/10 Selepas selesai tugas-tugas dipagi hari...pergi pulak outing mengambil gambar..sepatutnya ke KLPac..tapi mereka je pergi saya tidak..dan saya sangat jelous mereka kena keja sama itu guard! ahhahah kalau tak sure aku pun kena lari sama-sama..ahahaha
but tak habis kat KLpac, diorang nih sambung lagi plak..so untuk yang ni..i was there...

dipendekan cerita...setelah berpeluh ketiak suma basah amik gambar di tengah panas...tralalalla baru la terasa lapar dan haus yang sangat melampau...\
i had this "nasi kukus ayam dara' gila la gempak nama...hehehe and taste good! hmmm kenyang perot camni...

ayam goreng ni best...saya sokaaaa...yumyumyum...
FYI saya tak makan sup ayam,ayam yang dimasukan ke dalam tomyam atau pun segala macam sup..mi sup..mi hoon sup atau apa saja...(boleh la makan..but...if ada choice..tidak perlu ayam dalam segala sup)ehhehe

Perot pun dah kenyang ketiak dah basah..mata dah ngantukk..so ayuh pulang dan tidur!ahhahahaha


cranky me!
blwek!

No comments: