Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Wednesday, February 9, 2011

MONIK

Dalam banyak perkara yang dirasakan amat tertekan jika dilakukan...antara yang paling susah nak buat adalah untuk memilih beg!
tau tak memang susah bagi cik gerek nak pilih beg...

Adoiiiii

tau sebab apa?
sebabnya cik gerek tak pakai PRADA...LV...dan ntah apa-apa lagi la yang bukan-bukan namanya tu...hehe (but i love fossil)

susah ni nak carik bag!
tapi ini adalah beg yang cik gerek rasa menambat hati dan menjadi beg fav....yay!
nak carik beg itu adalah satu masalah!memang masalah ok!
heheh cerewet ya rabbi!
tapi yang ini...SAYA SUKA!tak tipuuuuuuuuu ni best!
ehehheheh
beg kain!
so what???




sila la tengok kat sini...best!MONIKHOUSE

***sambil melayan youtube...

1 comment:

gabanMorka said...

design die simple bagi aku, n cantik la gak.