Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Tuesday, June 8, 2010

WOW!i'm 16


Ini adalah barisan kawan-kawan...hahahahah masa berumur 16 tahun...HOT NUMBER ya!bestnya jadik 16 tahun...indahnya....oh sekolah!
dan ni barisan kira top student la nih (sbb nakal ok..) aku la antara yang paling paling nakal tuh ahhahaha..ahhahahaha dengan kenakalan keceriaan kegemilangan dan suma yang ke la...ahhahahahhaha
from left :julie,miss alia,farah(A'a),toya/wawa, & diena....
julie and toya married already...and others still 16 until now..ahhahahahahah
miss you all!
love,
cik gerek itu ALIA

2 comments:

nugget said...

muka remaja2 nakal era 80an..haha~~ apa aktiviti nakal korang semua ek.. aku masa sekolah dulu lompat pagar sekolah..

GEREK ITU ALIA... said...

aku???hehehe aku pelari diacara bar 8!