Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Thursday, June 10, 2010

My Fav Shoes...

huaaaaaa yang ni pun menjadi pujaan hatikuuuuuuuuu OH DOCMARTEN....kusut otak camnih...
ahhahahah putih dah ada...coklat pun dah ada..both Mary Jane...yang ni..menarik..sangat best...kena beli online la...
haih!
mimpi lagi la camnih.....

sanddle ni pun dah menggugat jiwa raga...(menung.senyum-senyum.otak ligat) heyyyY!!!!!
macam-macam la hoi! akan ku mimpikan juga yang ini...
banyaknya mimpi...ahhahahahahahah


puff!

ipod blast~back to black-amy winehouse

2 comments:

nugget said...

oh.. teringat aku zaman aku pakai doc marten.. hehe~~ skang ni kasut doc marten tu dok bawah katil aku aja.. pakai converse skang nie.. lebih senang nak berjalan.. haha~~ anyway.. kasut2 kat atas tu mmg cun..

GEREK ITU ALIA... said...

aku masih memakainya...my white mary jane :) and my converse! flowery...ahhahaha