Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Wednesday, September 10, 2008

Tekanan Manusia tak Sabar

huhu
Ketidaksabaran aku amat menggugat!
nak marah je keja kerana kelembapan broadband aku yang sangat budus ini,menyekat aku melayari dunia www.tau tak betapa bengangnya aku?Ibarat api yang marak.Loading lama,Upload pun lambat adoiiiiiiiiii
demmit!sucks! arghhhhhhhhhh
tekanan tahap hanjing!Kadang-kadang terasa macam nak baling je suh benda ni bekecai.HUH!

No comments: