Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Wednesday, September 10, 2008

Apa Aku Peduli???

Mengenang zaman lalu,zaman 90-an itu indah...aku pasti tidak ada kesilapan disitu
apa yang aku lihat Aku pasti itu adalah kamu
____________________________________________2008

Aku masih tak percaya aku bertemu kamu kembali.
tapi itu takdir...
mungkin ditakdirkan sekarang kita ditemukan untuk satu persahabatan yanng kuat.
kukuh mantap lagi hebat..ehem...
Aku akan pastikan kamu tidak akan kehilangan aku dan begitu juga kamu.
Kita tahu apa yang kita mahu dan aku mahu kita percaya tentang itu dan kamu dan aku akan berusaha untuk KEJAYAAN.

Sehari kamu mengenali aku,kamu akan lebih mengenali aku sebaik-baiknya.
bukankah kita perlu percaya bahawa perkenalan yang singkat tapi seolah-olah kamu dan aku mengnali antara satu sama lain sudah lama..Pelik bukan?Itu takdir tuhan.Dan aku gembira tentang itu.:)

Biar apa pun yang cuba disampaikan oleh kawan-kawan atau manusia sekeliling,aku dan kamu lebih mengetahui.Keikhlasan aku kamu terima alhamdullilah...
dan aku juga menerima kamu.Indahnya ikatan persahabatan ini...

Aku sentiasa ada disini...Ada untuk bersama kamu...Kamu tidak sendiri lagi.Biarpun kamu naik pekak,dengar bebelan perempuan hebat ini(ahahha aku yang sengal lagi perasan,tapi pi la mampos aku nya suka la)atau jari kamu lebih pendek membalas segala sms aku yang berjela-jela,aku tak pedulik!eleh,kamu pun sama :P
kamu ambil pusing ke?tak kan...ahhahaha (sungguh nakal muka aku sekarang)
tambahan kalau entri ini dibaca oleh mereka yang menjadikan kita bahan.pasti tercabut nyawa!Pasti mereka kata aku gila lagi sengal!ahhaha tapi aku tak pedulik!

*tidak ada apa yang ganjil tentang perasaan itu,cuma terpulang kepada siapa yang mentafsirkanya ahak!wekwekwek


...tak ingin aku lupa kenangan yang tercipta...berikan aku diari tulis setiap hari...

cheers babe!
luv,
alia

11 comments:

dudi said...

...tak ingin aku lupa kenangan yang tercipta...berikan aku diari tulis setiap hari...

Aku akan pastikan kamu tidak akan kehilangan aku dan begitu juga kamu.

...dan aku juga menerima kamu.

...kalau entri ini dibaca oleh mereka yang menjadikan kita bahan.pasti tercabut nyawa!Pasti mereka kata aku gila lagi sengal!

KAMU MEMANG SENGAL TAHAP DEWA!!!

aku dah tak ada jawapan..

tq!!

kamu dan aku akan berusaha untuk KEJAYAAN.

itu jwbnya..

amin.othman said...

yUcks!!! get a room puhleaseee!!!

Anonymous said...

erm...

y?

Anonymous said...

y not??

GEREK ITU ALIA... said...

ha????wahahahhahamauhahahahha

Anonymous said...

apa lah citer nya sume orang dalam text ni!!!!

GEREK ITU ALIA... said...

wahai semua...minta maaf kalau enti ni agak mencurigakan...(tak tau la apa yang semua fikirkan...)waduh kesian aku.
tidak ada apa yang lebih dari satu PERSAHABATAN YANG INDAH.
Memandang satu persahabatan yang sepatutnya dari dulu..tapi..baru sekarang jumpa kembali dan indahnya erti persahabatan tu...

tolong cuci pemikiran dan otak dengan bersih!
ini satu persahabatan yang sihat!
sekian terima kasih!

dudi said...

ya,
sabar yer..
journey was so long..
yang ya tgh rasa ni mcm garam jer..
nak bagi cukup rasa..

bila dah cukup rasa..
bes lah tu..
goreng pun sodap..

dun wori..
believe urself..

Anonymous said...

apa lah sume org ni..

Anonymous said...

LUVZu

amin.othman said...

yeye lebeh rencah pelik gak rasenye nanti.. kohkohkohhhh