Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Sunday, September 14, 2008

DEMAM

Aku demam lagi, dah 3 hari...
sakit tekak.batuk dan selsema..
tapi aku masih boleh bangun dan selesaikan beberapa kerja yang perlu dan...
aku ada spek mata purple baru yang boleh buat aku melihat screen komputer aku dengan lebih baik dan membantu untuk aku memandu dgn lebih jelas pada waktu malam
serta buat mata aku tidak stress bila melihat huruf-huruf kecil...
dan aku boleh membaca dengan bagus.Saya sangat suka!

tralalalalalalla.....

cheers,
alia

3 comments:

DiaHarris said...

demam ker? ala ciannnn.... meh sini laga2 tetek gerenti baik.. ahakksss... babe, slmt hari raya... ngeheheeee...

Anonymous said...

hahahahhaa... laga2 aperr ;O

rotoath said...

n7e09x9s67 o2k21e4g32 v3w27b0i04 y5o66k1f16 g9a93e8o16 a5l46o8a36