Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Tuesday, August 19, 2008

JIWANG KUNUN....

3.55am...........
Workstation
listening - {i'll be (acoustic)by Edwin McCain}


Feel Happy...just sms 'the gang'ask them to do an assignment ehhehe :)
tought u sleep already.Tak bleh tido la geng perut aku sakit,and aku tengah memerah otak mencari ilham-ilham bernas untuk di jadikan bahan...
Ada beberapa kerja juga yanng masih blom selesai.Skang korang dengar nih...
Aku nak jerit kuat kuat...
I NEED A NEW COMPUTER & A PRINTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HUH!
nak buat keja pantas-pantas dan hebat-hebat...jap aku tambah...kalau boleh aku nak blackberry skali...:) {mimpi je la dulu sementara},

Aku nak beli buku semalam,tapi tak jadi.geram...nanti pagi ni, cerah-cerah nih aku ingat aku nak pi dapatkan buku tuh.ada sale..yeah...
Aku dan buku tidak boleh dipisahkan...tapi aku kalau baca novel fail skit muahahahha

Tadi,aku syahdu syahdan plak...terkenang plak keindahan aku masa zaman di sekolah seni lukis...kerinduan aku terhadap semua perkara.Terutamanya tentang aku dan kawan baik aku..OH Indahnnya saat itu.{ada background music-ceh JIWANG plak...}
ok apa..aku ada perasaan la!

Till i drop a line again.

love,
Gerek itu Alia

1 comment:

KhairulAqmal said...

jiwang itu rock apa! hahaha. Hi! balik cek Alia, nanti saya link cek Alia ya