Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Friday, March 7, 2008

BAHASA JIWA KACAU!

saya sangat demam ...semalam dan bawa ke hari nih tapi today dah ok skit...(DEMAM PUN NAK MENGOMEL...GILERRRR BEROK!)
ada ker apa punya perangai la dah cakap demam pun tak paham-paham...
kenapa?tido sampai pengsan semalam...bam ketuk bilik haram tak kedengaran.
sorry la..aku dah la demam...sakit hati plak tuh..sakit hati cam nak pi bunuh orang!
boleh ker???boleh.setakat suh makan ubat semua orang pun boleh cakap kan...pak guard kat entrance umah nih pon leh suh makan ubat kalau dia tau aku demam!...
ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
SANGAT BENCI!!!!!MENYAMPAH SAKIT HATI!SAKIT JIWA...GILER NAK MAMPOS!BENCI! BECI!BENCI!
ANYWAY,
STILL...EVERYDAy AWESOME!!! PI LA MAMPOS!AKU PEDULIK APA..
demam ni bagi aku dok umah skit...
kan...
kan.....
kan..
AKU MARAH DENGAN PERASAAN YANG SANGAT SAKIT HATI JIWA RAGA CAM GAMPANG!
SORI BAHASA KU SUNGGUH INDAH MULIA...

MEKASIH!

JIWA KACAU!
ALIA

1 comment:

acoy said...

balik pilah carik klapo mudo..mnm byk2...