Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Friday, February 15, 2008

Membebel edisi ke-2

Ketahuan lah untuk semua sememangnya aku nih sangat kuat membebel...nak-nak lagi kalau aku hilang kawalan pada otak dan fikiran, tak sah la kalau tak membebel...satu perkara yang sangat susah saya nak buat adalah 'DIAM APABILA DISURUH BERHENTI BERCAKAP'dan kalau saya berhenti bermakna...hahaha(gelak saya sinis).

malam semalam selesai satu tugas...menunggu kehadiran penempah kad kawin yang nak harga kawan-kawan tapi banyak songeh...(minta maaf jika perkataan ini macam pedas sedikit dan maaf pada sesiapa yang terasa).

kemarin semalam dan hari ini selera makan agak tak tentu arah..nak makan yang bukan-bukan...rasa nak marah pun macam meluap-luap..ntah! dan rasa tak ketentuan pun menjadik jadik..dan rasa meluat pun sagat agresif buat masas sekarang nih..arghhhh tapi marilah kita abaikan...hmmm boleh ker? Banyak persoalan yang sedang bermain -main pada kotak pemikiran skarang...soalan-soalan tu mulanya berbunyi....
1.Boleh ke?....
2.Kalau macam tuh?
3.Kalau macam nih?
4.Apa jadi kalau....
5.Sekarang jer ke?
6.Ke dulu jer cam tuh?
7.Nak cakap apa lagi?
8.Tau ke apa yang sepatutnya kena buat?
9.Sangat memahami ke?
10.Kalaulah tidak..apa nak buat?
11,12,13,14,15,16,30,48,70,100,2000,2008,8 juta......blablablabla....
adoi!banyaknya fikir!NANTI OTAK SAYA ROSAK!
Ergh..meluatnya!
Sangat tak faham bila kita bercakap, tapi macam...satu pun tak ambil berat,tak ambil tahu,buat tak kisah,mungkinsaya tak perlu di kisahkan lagi..mungkin....eish!sangat menyampah!
Sama lah ngan saya jugak kan...Kalau Kamu mengerti tentang Perasaan,tentu kamu juga tahu tentang perasaan orang lain...tak begitu?
ok,mari kita renungkan sejenak...

Dah malam-malam buta nih apalah masalahnya lagi kat lalulintas kat KL nih...
uh!Ini plak boleh buat saya jadik ART-ATTACK!(HEART ATTACK!)sebab kat LEBUHRAYA PERSEKUTUAN, Traffic jam cam HARAM! Adoi!dan saya kena mengharunginya dengaN penuh kesabaran la...ei..kenapa la lama sangat nak sampai Shah Alam nih!
dan...Saya TIDAK SAMA SEKALI MEMILIH Lebuhraya persekutuan untuk laluan pulang ke rumah!sampai Shah Alam,minum...borak-borak jap... ambik barang dan pulang...macam mengantuk...tapi sampai sekarang,saya masih lagi belom boleh tidur...jadi..teruslah membebel disinih.

1 comment:

fad photoplay said...

lagu kat page u best!