Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Saturday, August 6, 2011

PARAM

ini cerita memang sengal!
asyik tengok twitter..penuh PARAM sana-sini...
dalam FB pun banyak nya PARAM....

Dalam kepala mula fikir...cerita PARAM pelakun tu ke?bukan plak..
ooooo makanan..eh banyaknya cawangan PARAM ni...
merata-rata kot...tumbuh macam cendawan...
ternampak plak kawan fb post nasi dari PARAM...kedai makan la ni kot....

Tak puas hati punya pasal...errrr...'Fruit heart',What is PARAM?
waakakakakakakakkakakakakkakakakakkaakkakakakakkakaka LOL
gelak guling-guling pusing-pusing ok!
cam lahanat aku rasa...
rupanya ,PARAM adalah PASAR RAMADAN!
la pulak!
gila PARAM!ahhahahaha
terasa sangat sengal..er bukan i yang sengal k...
adakah i ni tak up to date,???tak sebenarnya saya pencinta bahasa ibunda..so what????
manalah i tau kan... bahasa singkat-singkat ni..

eeeyeeeewwwwww! wkakakakkakak

ok.. nak menguji plak..i sorang je ke yang tak tau PARAM ni apa???
BBM la cik abby...
me:,ko tau PARAM tu apa???
Abby: ha aku dok tgk PARAM,PARAM sana sini ..penuh twitter...
           apakah itu? beb ,KUIH ke???
me: wakakkakakakakakka ko lagi sengal!ye...memang PARAM tu KUIH sangat la cik abby oi!
Abby: abeh tu apa? dah PARAM macam bunyi kuih denderam je...
me: aku pun baru tau.. PARAM tu =PASAR RAMADAN
Abby: ha???pekejadah?wakkakakakak
Me: kita dah tua ke?Sebab kita tak tau PARAM tu hape?
Abby: LOL
me: kalau BAZAR RAMADAN? BARAM?ke nak sedap skit.. BADAN?
Abby: ko mcm lahanat!

........ dan seterusnya perbualan menjadi karut!.....sambil tergelak-gelak mengenangkan PARAM adalah KUIH mengikut fikiran cik Abby!

Oit! bahasa punya cantik cuba cakap elok-elok skit...
skang aku nak eeeyeewww sana..eeeyewww sini tanda aku geli!
sekian terima kasih! ahhahahaha

mood : gelak geli hati eeeeyyyyyeeewwww!


1 comment:

cempion said...

tambah sorang lagi tak up-to-date..kali pertama mendengar PARAM
isk..isk..