Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Sunday, April 17, 2011

P.Ramlee,Satu INDIEPRETASI

kisahnya minggu ni sangat tak best kerana dilanda sakit gigi! haih! sakit gigi yang teramat sangat...bukan sebab apa pun sebab nak tumbuh gigi..wakakakka owh! mudanya saya..baru nak tumbuh gigi...

sebenarnya dah lama ada mungkin nak lebih ruang..silakanlah wahai gigi....bengkak muka ku sebelah kiri..ok itu last week...this week bengkak pulak sebelah kanan..ohohoho terima kasih sangat encik gigi...

sabtu hari yang hujan..kiranya mellow je my saturday morning till night..
apa nak buat dah sakit gigi demam la sangat-sangat....
tidur je la keja apa lagi nak buat... berehat...owh..

but i got suprised! yehhaaaa..bestnyeeeeee
terima kasih lagi! best cantik dan saya suka..apa???

adalah! tunggu untuk post yang itu..

tapi untuk hari ni...
ini sangat mengubat hati yang gundah+demam +sakit gigi+merajuk+tak suka! ahhahah apa-apa saja lah..
yang pasti dah buat jiwa lara gundah gulana sinyummmmmmm macam ni :) :) :) :)

BEST! sila dengar!dan sila beli!!!
Semua lagu gila gempak! teruja teramat! (boleh la hilang sakit gigi skejap)ahhahaha

cd ni memuatkan lagu-lagu yang dinyanyikan semula oleh band-band indie...
dan semuanya sangat BESTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
I SUPPORT LOCAL MUSIC!
silalah beli.... yang ORIGINAL!
*** P.ramlee always di hati :)

2 comments:

ax said...

wow...ori tu
aku terdownload pulak...
hahha

GEREK ITU ALIA... said...

hehehehe..ori.ori...
bantai la labu..wakakkaka
yang pasti memang best!
aku pasti aku punya ori!
ahhahaahah