Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Wednesday, March 16, 2011

KLUE

hmmm....
dah sekian lama jugak aku tunggu mag ni...
tak juga timbul-timbul.
rasa bengang pun ada..tapi bak kata orang kat kedai buku tu..."takde la dik tak sampai lagi"
hmm..
tak sampai lagi?
apa dah jadi nih?
hish tak keruan sungguh aku..
semata-mata untuk KLUE?
kenapa?

Ini adalah salah satu kewajipan setiap bulan..
pasti dan mesti
tapi....
lama ni aku tunggu!

sedih..sobsobsob
rupanya dah memang tak dikeluarkan lagi
hampa ok!
tak best dah hidup aku awal bulan..ngehngehngeh
apa agaknya mag. yang boleh buat aku jadi tak keruan tanpa ketiadaanya setiap bulan?

JELITA?
WANITA?
CLEO?
INTREND?
REMAJA?
adoiiiiiiii! sempit plak otak aku rasa!
erghhhhhh

akan miss gambar yang cantik-cantik,layout yang simple dan menarik,cerita-cerita kuala lumpur...
isikandungan tak berat.
seronok dijadikan bahan bacaan untuk CHILL...
bengang tau!

senario membeli majalah KLUE,
bila keluar dating atau apa saja untuk dapatkan majalah KLUE,
tak menyempat-nyempat nak baca....hahaha so dilarang memandu ketika KLUE ada bersama...
dan dilarang memegang KLUE kalau tengah dating..hahahhahah
sebab asal boleh nak baca jugak dulu..
dan akibatnya...

berebut-rebut nak baca! dan berebut-rebut taknak bawak kereta kerana akan mengalih minat pada majalah KLUE. WTH!
hahahhahahahha

i'm gonna miss you!

for KLUE fans......

tapi....feel tak sama beb!

ipod : SILENT!

No comments: