Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Thursday, August 19, 2010

kelaut punya meluat

hey apa la perangai nya sangat bermasalah... kenapakah tidak ada benda yang lebih berfaedah di fikirkan... mungkinkah otaknya kurang berfungsi atau lebih cantik jika dikatakan senteng otak?seolah-olah kerjanya nak jadi wartawan hebat, mungkin juga nak melawan mama juwie... hahaha aku mampu tertawa melihat gelagat umat yang otaknya tak sampai tahap yang memberangsangkan ini... atau munkinkah umat senteng otak ini memang dah tidak ada kerja lain?atau dari azalinya dia memang bermulut jahanam atau mulutnya sebusuk longkang yang penuh bangkai tikus lemas?kalau kesilapannya memilih profesion?

Tak tercapai dek akal ku, seorang yang mempunyai akal yang sempurna tapi meletakan akalnya mungkin dibawah tapak kakinya yang penuh dengan kebusukan cagu bernanah...
sabar sajalah dengan kerenah ini. meluat menyampah mahu muntah....
Dia melayu mundurkah?atau dia masih di dalam kepompong yang tak menjadi?rama-rama yang keluar dari kepompong itu cantik, tapi nampak gayanya... dia ulat beluncas yang dipijak penyek dan eeeeeyeeekkkk geli...
errrr..., mahu berkenalan dengan lebih lanjut? dan mengetahui tentang saya?hahahaha tidak usah susahkan diri atau membuat konklusi yang tidak pasti...atau mengandaikan sesuatu tanpa mengenali tuan empunya diri...eishhhh tak baik buat fitnah wahai manusia...
Kesihan...
kasihan...
Kasihan...
aku hanya mampu tersenyum sinis...
melihat telatah si beluncas bodoh yang akan dipijak.

cikgerek membebel kerana manusia bodoh tanpa fikiran

ipod cik gerek menyanyi: gadis masa- yuna

pesanan khas: semoga beluncas itu tidak mati dipijak hingga cair warna ijau! yuks! jijik
hayam!

6 comments:

GEREK ITU ALIA... said...

ANYWAY...CIK GEREK ALWAYS chill...HAHAHAH
just being so 'meluat' coz now she just beside me! mofos!

tali kasut said...

hahahahahhahhaha

sila pasang alat kawalan diri sempena bula n posa ini~ heeee

GEREK ITU ALIA... said...

alat kawalan dah dipasang..cuma hati ku bergetar!ahahha bila ada depan mata muntah woi!

Zura Firdaus B. Japri said...

aku juga seperti wartawan oi! MENYAMPAI BERITA! kekekekekkkkkkkk adaka aku seperti cagu kelabu?

aku baco entry ko ghaso mcm nk mulo blogging balik la... tapi maleh nak menaip+mengarut! sodap laie menganyam ketupek ha...

GEREK ITU ALIA... said...

zura: ha tu deh..kan dah macam cagu den kobaan kahkahkah ntah mano datang eh ntah...
buleh pulak deh duduk sebolah AYAM amek la.akkaakakkak
ketupek palas den ponoh duri...ahhah tuk mengisi maso..ahhahah
ayuh!ngeheee..

geng ketupek berduri!

Ease Basri said...

ngape mek...sapo ulat beluncas... mek fomfuan pijak dio... jahat kaco mek .... fomfuan marah...hehehehe