Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Saturday, May 8, 2010

Drama rambut baru...

Potongan rambut sebenarnya lebih kurang sama dengan sebelum ni...(sebelum ni panjang skit) disebabkan kesengalan orang yang memotong rambut itu tidak pandai memotong rambut atau di suka-suka memotong rambut ikut suka atau dia memang tak reti gunting rambut atau dia geram tengok rambut saya..atau..apa-apa je lah yang pasti potongan yang dibuat sebelum ni sudah salah...

Oleh kerana tak boleh tahan dengan masalah potongan rambut salah ni,nampaknya kena la cari tempat gunting rambut yang baru dan pandai...

jadi pada hari khamis nekad la nampaknya..kena juga gunting rambut yang serabai ni...
nak kasik 'align' bia senonoh skit kalau tak..~sigh~ macam hapa ntah la...

dan..hasilnya rambut telah dipotong pendek...(ok saya sangat tak kisah,lantak la pendek pun..but hoping.it will grow ASAP...

gembira bedrama bersama rambut baru...
ROCKING with my new hair! yeah!

cik tukang gunting rambut yang sangat peramah dan sangat baik hati....terima kasih :)
saya sangat suka....nanti kita pasti ketemu lagi

* Antara tempat paling takut nak pergi : SALON!

~ipod burst : accidental in love ~

No comments: