Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Tuesday, October 6, 2009

Kek Sedap...

Kisah Ke esokan harinya di Melaka, makngah aku ada...(aku tak paham kenapa panggil makngah sebab bapak aku dipanggil Pakngah oleh anak2 buah dia..ahha & bapak aku no2.makngah ni sepatutnya maklang :P) tak kisah la apa pun kan...

berbalikla cerita makngah nih...dia la yang ajar buat kek nih...bab-bab buat kek nih aku suka walaupun aku tak reti nak buat..ahhah ni amik la peluang..sebab makngah ni terer buat kek...

Incik tunang pun turut serta...bestkan...best....hehehe
tu dalam gambar tu sibuk tolong aku tuh...tolong membebel pun ye jugak :)

i had so much fun anyway!

dah dibancuh-bancuh dan di kacau-kacau..siaplah di bakar..dan...
heheheh gambar kek yang sedap tu tak ada nak tunjuk sebab masa tu dah siap2 pulak nak balik ke Senaling ..jadi tak sempat la nak amik gambar tu..

Kenikmatan kek tu boleh di gambarkan secara maya je lah untuk korang semua yang membaca cerita nih...

untuk kami semua...kek tu dah lenyap dalam perot dengan jayanya :P ahhahahah
menjilat jari..
nanti bila buat lagi boleh tunjuk..

tahun depan boleh supply kek pulak :)

Have Fun Everybody!

gugu,i had so much fun with you!~lebyu~



1 comment:

Happy.Bear.Wardrobe said...

seriousnya orang yg tlg pegang mangkuk tu....

nyeekksss...