Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Monday, October 5, 2009

cerita sebelum raya....



hari raya kali ni balik awal..di sebabkan nak mengelak kan jam yang teruk..jadi keputusan balik seminggu awal tu sangat bernas lah jadinya...
mula-mula tu agak runsing gak lah...hmmm camner ye...
ni boleh buat kepala ku pusing ni tak de internet...
komputer suma aku bawak balik tak berani la nak tinggal-tinggalkan dah la suma takde nanti balik bercuti, tidak untuk kali kedua la kan wahai pencurik! kan ...

bila dah sampai di kampung halaman tercinta..luasnya bestnya....tapi bagaimana ya....
aku nak cuba berintenet nih nasib ayah ada broadband..tapi..masih tak cukup..nak jugak high speed..ahhaha

after few days aku pun cuba la mengodek-godek apa yang patut...jadik cam mc gyver tuh..heheheh macam tak berjaya je...
tapi...dunia ku terang kembali! whuaaaa dapat berintenet sesuka hati! YAHUUUUUU!!!! tapi sampai sekarang memang hairan...hahahahhahah takpe la janji aku best!


Sehari sebelum raya adik-adik suma sudah balik..yahuuu...dan tugas-tugas seperti biasa pun bermula...
indahnya sungguh di hari raya :)

indah lagi kalau dapat bersama-sama chenta :P
hmmmm....

No comments: