Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Thursday, November 22, 2007

Maybe my eyes tell another lie...

But I’m not that leak to my story in mind ,Tell a little to you..hy hay hay

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Hari ni dah sebulan tak bermain-main di sini.Kehidupan agak padat dengan kerja-kerja yang belum berkesudahan...
satu selesai,satu lagi datang..bagaimanakah?fikiran juga kurang rehat .macam rasa nak macuk ICU dah otak nih

Arghhhhhhh....
skarang dah 4.35 pagi dan saya masih lagi di sini,melayan lagu yang menjadi teman aku sepanjang malam nih...perut agak rasa kelaparan...badan -badan yang sakit,bertemankan mata yang masih belum tutup untuk tidur,walaupun dah lebih 8juta kali menguap...
huarghhhhh.

Hari hari belalu...dah hampir ke hujung tahun... hmmmm.dengan harapa tahun baru nih di penuhi dengan keceriaan dan kegembiraan..

kesedihan hari nih masih lagi belum hilang...(ntah apa ntah la )syahdu plak malam malam nih..

dengan harapan aku akan sentiasa dipenuhi warna

2 comments:

jEzmiNe tHe shOpPeR said...

hi alia.. just dropping by, to say thanks for reading my blog and the comment u sent via freindster. mesty best u pg jakarta kan? neways, sori lambat reply.. i was soo busy at the time.. muaxss..

DiaHarris said...

ala kesiannya....
bz bz bz eh darling...
patut lar takde masa nak gie minum coffee sama saya.
babe, bl mau minum kopi sesama..