Ini saya...

My photo
love art and design.fun and creative.full of ideas and always bloated!ehhehehe Designer.photographer.teacher... Art teacher :P

Followers

Tabung duit beli ipone4S

chenta!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

~My Qhalif~

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Q love mommy's super milk!

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Duit tabung beli ipad2

Friday, March 30, 2007

again...@same place,daylight

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

• cikctgerek tak keja hari nih...cuti...boss dia bagi cuti
• makan..makan...makan tgh hari kami BEST!ada ikan bakar...
• jalan..jalan..jalan...tengah panas..tapi best..WE ENJOYED!
• saya jumpa benda best.sangat best! YAY!kitaorang leka sampai gelak-gelak sebab best sangat
• kitaorang nyanyi-nyanyi sambil gelak,sambil main-main dengan benda tuh
• saya belikan benda tuh untuk cikctgerek,untuk cencorot,dan...saya punya ada 3 :)
• ada lagi satu benda best tapi saya bukak tak tau pasang balik...ehheh
• adik,please fix it...saya tak suka la...(ask adik to fix it) 8 tahun pun tak kan jadik saya buat...
• eei pening arrr...
• kitaorang gelak lagik..gelak dan gelak...
• really love it!!!huhuhu
• plastic bag kami sangat gerek! :P

dan saya sangat HAPPY!!!

~•• Don't Dorget, visit us tomorrow
@ VARIETY BAZAAR,1st FLOOR,
SACC MALL SHAH ALAM
from 10am-1opm
for new coolest hot style outfit••~